Om os

Trygge og velkomne under hele kørekort forløbet

For Ishøj Trafikskole er det en naturlig ting, at køreskolens elever skal føle sig trygge og velkomne under hele kørekort forløbet. Hos os er vi enige om, at god solid undervisning samt god service er det, som vi lægger vægt på. Vi mener, at det er et must for at sikre en god indlæring.

Dygtig og ansvarsbevidst bilist
Vi tager hånd om dig som elev og går meget op i, hvorvidt du føler dig godt tilpas når du skal tage kørekortet – dette er ét af vores mange mål at opnå med dig som elev, samt at du forlader køreskolen som en dygtig og ansvarsbevidst bilist.

Hos Ishøj Trafikskole kan alle gennemføre et kørekortforløb, uanset om du er ung eller længere oppe i årene, kvinde eller mand, selv din usikkerhed og nervøsitet, vil vi sørge for at fjerne, så du vil føle dig så tryg som muligt bag rattet. Vores kørekortforløb er unikt – altså bliver hele forløbet tilpasset til hver enkelt elev, således det vil passe til netop dit tempo.

På køreskolen vil du også møde andre kørelærere. Vi garanterer, at alle kørelærere, der er tilknyttet Ishøj Trafikskole, har samme høje faglige niveau. Du er derfor i trygge hænder ligegyldig, hvilken kørelærer du vælger/får.

Vi ser frem til at møde dig!

Hvorfor vælge os?